Ponad 300 podpisanych imieniem i nazwiskiem REKOMENDACJI

Kliknij poniżej, wyświetlą sie pierwsze z ponad 300 rekomendacji - przepisywanie trwa :)

Na życzenie chętnie udostępnię do wglądu oryginały.

CO NAS WYRÓŻNIA?

Rezultaty, efekty naszych działań oraz stojące za tym kwalifikacje, potężna dawka przygotowania merytorycznego, teoretycznego i praktycznego, 20 lat zbierania doświadczeń i gwarancja na nasze usługi – gwarantujemy zwrot kosztów poniesionych na współpracę z nami. To nie będzie kolejne szkolenie, po którym nie widać zmian i efektów, bądź są one niezadowalające.

Stosujemy tylko sprawdzone metody rozwoju, dopasowane do sytuacji klienta. Jesteśmy jak inżynierowie, którzy najpierw zaglądają głęboko do wnętrza firmy, badając kluczowe obszary funkcjonowania tej „maszyny” i stawiając diagnozę. A potem działamy - wymieniamy zużyte części na nowe, oliwimy mechanizmy, optymalizujemy procesy, dobieramy podzespoły tak, aby pasowały do siebie i wyzwalały efekt synergii zespołowej, zmieniamy strukturę i kulturę organizacyjną, unowocześniamy…. Działamy kompleksowo, tak aby ostatecznie wydobyć z tej „maszyny” jej największy możliwy potencjał i aby działała sprawniej niż konkurencja. 

 
 
                              

Zdecydowałem się na szkolenie SILNY ZESPÓŁ, bo taki zespół chciałbym mieć, ale aby go stworzyć potrzeba nie lada wysiłku. Dwa dni nad jeziorem w przytulnym domku otworzyły nam oczy na to jak jesteśmy różni- członkowie 8 osobowego zespołu - i kto ma jaką w nim rolę.
 
Mieliśmy czas omówić misję naszej firmy- "Raj dla zębów, raj dla uśmiechu" oraz sprawy o których nie mamy czasu dyskutować w dzień powszedni.
 
Pomimo, że już wcześniej szkoliłem się z zakresu komunikacji i zarządzania zespołem, robiłem to bez aktywnego udziału zespołu. Szkolenie spowodowało, że przedyskutowaliśmy wiele spornych kwestii a pracownicy poznali "instrukcję obsługi" siebie i kolegów z zespołu.
 
Grzegorz wycofywał się kiedy rozmowy przebiegały pomyślnie i wkraczał jako autorytet kiedy emocje brały górę.
 
Duży plus za konkretność, spójność wykładów, bez lania wody, bez dygresji o rzeczach nie istotnych.
 
Wartościowe szkolenie, dobra inwestycja w zespół, polecam.

Leszek Owsiński, stomatolog, właściciel Denti.pl

 

W listopadzie 2013 wraz z moim zespołem uczestniczyłem w szkoleniu „Profesjonalna obsługa trudnego klienta” zorganizowanym dla nas przez Państwa firmę. Szkolenie oceniam bardzo dobrze dzięki jego wysokiej wartości merytorycznej i licznych praktycznych ćwiczeniach, które zachęciły uczestników do innego spojrzenia na kwestię umiejętności przydatnych we współpracy z klientem zewnętrznym i wewnętrznym.
Jest to w dużej mierze zasługą trenera. Pan Grzegorz Blaut z powodzeniem zaangażował uczestników w aktywny udział w tych warsztatach, wykorzystując przy tym swoje bogate osobiste doświadczenie i utrzymując dobry kontakt z grupą.

Z pełnym przekonaniem polecam to szkolenie i trenera.

Z poważaniem,
Sławomir Mundry
Kierownik Działu Sprzedaży

/Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA w Warszawie Oddział w Zielonej Górze/
 

Niniejszym rekomenduję Pana Grzegorza Blauta jako trenera menadżerskiego. W jasny i przystępny sposób przedstawia podstawy coachingu menadżerskiego.

Efekty następują już po pierwszysm spotkaniu, są zaskakujące i spektakularne poznawczo.

Szkolenie jest niekrępujące, przeprowadzone w miłej atmosferze. Pan Grzegorz wzbudza zaufanie i gwarantuje poufność spotkania oraz omawianych tematów. Jest osobą o wysokiej kulturze osobistej oraz posiada odpowiedni zasób wiedzy. 

Krzysztof Wasylkowski

Grzegorz ma bardzo dużą wiedzę praktyczną dotyczącą zespołu i relacji które zachodzą w zespole. 

Potrafi dostrzec sedno problemu, przez zadawanie pytań dochodzi do głębi.

Proces szkoleniowy zawierał dużo cennych materiałów, które pomogą mi poukładać zespół.

Uzyskałam konkretne rady dotyczące mojej szczególnej sytuacji.

Sam przedstawia się jako praktyk i w 100% mogę powiedzieć, że nim jest.

Ewa Soczyńska  (ponad 20.-o osobowy zespół)

Grzegorz wykazał się świetną znajomością wiedzy i narzędzi z zakresu delegowania odpowiedzialności, projektów i zadań oraz oceny pracowników.

Jest praktykiem, który w lekkiej formule potrafi przekazać i nauczyć tematy trudne i zaawansowane. 

Polecam współpracę z Grzegorzem każdemu, kto chce rozciągnąć swoje umiejętności i firmę. 

To była bardzo dobra inwestycja. 

Jarosław Juśkiewicz - Właściciel firmy konsultingowej QWay Group.

Z całą odpowiedzialnością mogę polecić szkolenie "Pewność siebie - asertywność" przeprowadzone przez P. Grzegorz Blaut. W czasie szkolenia zdobyłam wiedzę i poznałam techniki radzenia sobie z "odpowiednim" wypowiadaniem tego, co myślę na dany teamt. Zajęcia były bardzo interesujące i ciekawe, zostały poruszone również inne tematy, którymi byłam zianteresowana.

Katarzyna Wagner

Podczas szkolenia, Grzegorz wskazał mi jak odszukać granice, w których mogę czuć się bezpiecznie oraz uświadomił, że praca (trudna i bolesna) nad poszerzaniem (przekraczaniem) swojej strefy komfortu jest drogą wyzwolenia.

Leokadia Ewiak

 

Szkolenie odbyło się wedle ewidentnie przygotowanego wcześniej planu. Wszystko przemyślane i konkretne. Dużo informacji, warsztatów i intratnych, ciekwaych kwestii poruszanych. Czas wykorzystany maksymalnie. Pełna merytoryka i adekwatność kwestii. Ogromna kultura osobista, wiedza na temat technik sprzedaży, postaw i sylwetek wszelakich klientów. Dziękuję i zyczę wielkich sukcesów.

Agnieszka Kaczka

Bardzo fajnie poprowadzone szkolenie sprawiło, ze mam ochotę na dalszy rozwój, pod okiem Pana Grzegorza. Pan Grzegorz Blaut prowadzi szkolenie w bardzo ciekawy sposób, który pozwala na zapamiętanie treści. Super osobowość :)

Paulina Przeczewska

są, tylko trzeba je jeszcze przepisać.... :)

Trener prowadzący świetnie przygodowany z bogatą wiedzą i ciekawymi i praktycznymi przykładami różnych sytuacji, jakie mogą być nam pomocne w życiu prywatnym jak i w pracy.

Zajęcia b.merytoryczne, ciekawe, interesujące, mobilizujące do czynnego udziału w nich.

Na pewno zostaną w pamięci i nie umkną uwadze w życiu codziennym. Polecam!

Karolina Zelesławska

 

Szkolenie bardzo interesujące, prowadzone ciekawie, dynamiczniei konkretnie. Zagadnienia poruszane na szkoleniu przydatne w bieżącej pracy podczas obsługi klientów. Tematy szkolenia pozwolą na właściwe reagowanie na zachowanie się klientów.

Izabela Schulz-Kulus

 

są, tylko trzeba je jeszcze przepisać.... :)
są, tylko trzeba je jeszcze przepisać.... :)
są, tylko trzeba je jeszcze przepisać.... :)
są, tylko trzeba je jeszcze przepisać.... :)

Jestem na szkoleniu po raz trzeci i po raz trzeci wychodzę z niego w pełni usatysfakcjonowana. Szkolenie prowadzone - jak zawsze - rzeczowo, poparte konkretnymi materiałami szkoleniowymi. Dużo wiedzy praktycznej pozwoli mi na sensowne i rzetelne zarządzanie moim czasem, tak bardzo potrzebne w obecnym "zaganianym" życiu. Dziękuję Grzegorz

Anna Olejarczyk

są, tylko trzeba je jeszcze przepisać.... :)
są, tylko trzeba je jeszcze przepisać.... :)
są, tylko trzeba je jeszcze przepisać.... :)

Pełne zaangażowanie w przeproadzeniu szkolenia!

Zastosowanie praktycznych metod, które w pełni zaangażowały uczestników w powyższy temat

i zachęciły do wprowadzenia metod coachingowych w firmach.

Natalia Bubień

Szkolenie przeprowadzone w miłej aczkolwiek bardzo profesjonalnej atmosferze. Wiedza przekazana była życiowa, przydatna oraz indywidualnie dobrana do uczestników. Szczerze polecam do prowadzenia szkoleń dla pracowników firm.

Małgorzata Szaranek

Szkolenie bardzo mnie zaciekawiło. Duża dawka wiedzy oraz informacji na temat faktycznych zdarzeń.

Dowiedziałam się o "złotych zasadach" w sprzedaży, które na pewno wdrożę w swoje działania.

Ewa Janiak

Jestem bardzo zadowolona ze szkolenia pt. "Skuteczna sprzedaż - skuteczna komunikacja - skuteczny marketing" prowadzonego przez Grzegorza Blauta. Grzegorz jest człowiekiem z doświadczeniem i pasją i jestem przekonana, że wykorzystam jego cenne rady w dalszej karierze zawodowej.

Radziwanowska Anna

Szkolenie "Wprowadzenie do coachingu menadżerskiego" - Doskonałe, intensywne, wzbogacające!

Rafał Krępa

Bardzo interesujące szkolenie, które pozwala poznać mnóstwo przydatnych technik. Z przyjemnością będę kontynuował poszerzenie poznanych metod. 

Radosław Maliński

Uważam szkolenie za bardzo przydatne i mam zamiar wdrożyć nabyte umiejętności w życiu firmowym oraz osobistym.

Maciej Kaźmierczyk Team Leader - Java Developer

Szkolenie przeprowadzone w sposób kompetentny. Duża wiedza ze strony Pana Grzegorza. Dużo ćwiczeń warsztatowych, jestem bardzo zadowolona.

Joanna Szliter

Uważam, że temat szkolenia był ciekawy. Wspaniały przekaz i komunikatywność szkolącego. 

Chciałabym uczestniczyć w kolejnych szkoleniach z Panem Grzegorzem.

Jak do tej pory, to szkolenie najbardziej mi się podobało. Polecam!

Arleta Klikuszowian

Zagadnienia z rozwojem osobistym od zawsze są dla mnie ciekawe. Prowadzone szkolenie dotyczyło zagadnień związanych właśnie z rozwojem osobistym (między innymi).

Poruszone zostały istotne kwestie, które zapewne będę wykorzystaywać w swoim życiu.

Poza tym szkolenie prowadzone w spoósb ciekawy, usystematyzowany i spójny. Dzięki!

Joanna Lis-Bazylewicz

Ciekawe ćwiczenia praktyczne, w których na bieżąco przekazywane były uwagi i solucje. Trener potrafił rozpoznać popełniane przez uczestnika błędy, uświadomić braki oraz zasugerować konkretne rozwiązania. 

Tomasz Prażuch

Rewelacyjne szkolenie, które otwiera oczy na bardzo podstawowe i wydawałoby się oczywiste aspekty kontaktów z klientem, a z których często nie zdajemy sobie sprawy. Świetne ćwiczenia, które pozwalają spojrzeć na proces sprzedaży od strony klienta i jego potrzeb. Fantastyczna atmosfera, rewelacyjne podejście do kursantów.

Monika Gładysz

Wiedza przekazana w ciekawy i przystępny sposób! Duże zaangażowanie trenera oraz przyjazna atmosfera!

Magdalena Michalak 

Zwięźle i na temat! W pełni zrozumiale.

Jestem pod wrażeniem jak w ciągu dwóch dni można nabyć dużo praktycznej i ciekawej wiedzy.

Ocena 5+ 

Sandra Kościańska

Wiedza profesjonalna, przekaz informacji bardzo mi odpowiadał (humor, praktyczne podejście do tematu, brak nudy).

Z całego szkolenia Akademii Zarządzania MŚP są to zajęcia, które najbardziej mi się przydadzą w przyszłości. Wiele tematów uświadomiło mi fakt nad czym muszę jeszcze popracować.

Katarzyna Makowczyńska

Bardzo cenne szkolenie pod względem zmiany sposobu myślenia na temat prowadzenia firmy, zarządzania zespołem oraz kontaktu i pracy z klientem. 

Bardzo dobry kontakt z trenerem i wykorzystanie wiedzy w praktyce i ćwiczeniach pomogły w lepszym zrozumieniu zagadnień oraz mechanizmów marketingowych. Dzięki krótkiemu, ale efektywnemu szkoleniu pojawiła się u mnie perspektywa konstruktywnej zmiany w stylu kierowania firmą. 

Duży plus za otwartość i podejście do uczestników szkolenia oraz spoób przekazania wiedzy. 

Paulina Małyska 

Bardzo krótkie, acz intesywne szkolenie, po którym człowiek czuje się zmotywowany do pracy nad sobą. Z przyjemnością uczestniczy się w szkoleniach prowadzonych przez tak pozytywną i autentyczną osobę! 

Ewa Pilecka, Prezes 

Szkolenie bardzo interesujące! Konkretne i na temat.

Pan Grzegorz bardzo komunikatywny i otwarty a przy tym bardzo profesjonalny. 

Iwona Motylewska 

Spotkanie z Grzegorzem uświadomiło mi kim jestem. Jakie jest moje miejsce w społeczeństwie, w którym funkcjonuję. Jestem świadomy jak pracować ze sobą, aby poprawić relacje w życiu.

Zbigniew Krukowski

 

Grzegorz przekazuje swoją wiedzę w sposób bardzo czytelny, po prostu potrafi ją przekazać. Ewidentnie widać iż jest to jego pasją. Tematy poruszane na szkoleniu są bardzo przydtne w relacji z klientem.

Wiedza bardzo potrzebna i przekazana w profesjonalny sposób. A przy tym wytworzyła się wspaniała atmosfera. Gorąco polecam szkolenia Grzegorz Blauta.

Tacy ludzie zmieniająs sposób w jaki dostrzegamy rzeczywistość i wpływają na kreatywność oraz rozwój społeczeństwa.

Małgorzata Krawiec

 

Bardzo pomogły mi te zajęcia. Najbardziej w zakresie komunikacji, asertywności i relacji w zespole.

Grzegorz jest dynamiczną i rzetelną osobą. Zadbał o dobór treści, przygotowanie i materiały.

Udane zajęcia i dużo praktycznej wiedzy.

Przemysław Jędor - Studia Leadership MBA

Profesjonalizm prowadzenia zajęć i ogromna jakość i ilość materiałów, do których można wrócić po szkoleniu podczas pracy własnej. Treści bardzo porządkujące informacje. 

Bardzo ciekawe i życiowe casey oraz przygotowanie przed wykładem w formie ankiety.

Odnoszenie się do realnych problemów. Polecam!

Szkolenie z Grzegorzem zwróciło moją uwagę na konieczność zmian w komunikacji - więcej zadawania pytań, wprowadzenie asertywnej komunikacji...

Informacje przekazywane na szkoleniu są kluczowe w pracy zarządzającego zespołem. Polecam!

Piotr Głazowski

Bardzo polecam! 

Szkolenie istotnie zmieniło mój punkt widzenia w kwestii potrzeb pracownika - użycie odpowiednich słów szanujących drugą osobę ale równocześnie dając jej jasny przekaz czego oczekuję!

Wielkie podziękowania dla Pana Grzegorza!

Adam Bilski

Szkolenie "Zarządzanie zespołem", w którym brałem udział, okazało się bardzo interesujące i inspirujące. 

Zostało też bardzo dobrze przygotowane od strony organizacyjnej. a prowadzący chętnie i wyczerpująco pogłębiał moją wiedzę w sprawach, o które pytałem.

Marek Borodziewicz - Chief Structural Engineer

Szkolenie było bardzo ciekawe i interesujące!

Wnisoło wiele nowego w postrzeganiu rzeczy oczywistych i odwrotnie, wyjaśniło zjawiska niezrozumiałe. 

Trener przesympatyczny i profesjonalny!

Dorota Bajus

 

Udział w tego typu szkoleniu było dla mni epierwszym doświadczeniem - odbiór prowadzącego bardzo pozytywny!

Łatwość przekazania własnych doświadczeń popartych ogromną wiedzą.

Polecam!

Liczę na kolejne spotkanie w celu pozyskania szerszego zakresu wiedzy,

Anna Matysiak - Morawska

 
"Prawdziwego lidera można rozpoznać po efektach pracy jego podwładnych, natomiast wielkość przywództwa nie mierzy się zakresem jego władzy, lecz zdolnością inspirowania innych do działania, a głównym zadaniem przywódcy jest mobilizowanie innych do twórczego działania." (John C. Maxwell)
"Rozpocznij tam gdzie jesteś, Wykorzystaj to, co masz, Zrób to, co możesz." (A. Ashe)
"Coaching polega na wspieraniu ludzi w wyznaczaniu celów, które są dla nich ważne, i na zwiększaniu ich zdolności do osiągania tych celów bez mówienia i robienia tego za nich."
"Dobry szef powinien dostarczać swojemu podwładnemu tego, czego ten ostatni potrzebuje, by skutecznie realizować stawiane przed nim zadania." (Ken Blanchard)